Tym razem celebrytka zaskoczyła swoich fanów relacją z wakacji w słonecznym Egipcie. Na zdjęciach i nagraniach opublikowanych w mediach społecznościowych Dagmara prezentuje swoje gorące przygody z hotelowego życia, pokazując się w bikini - a może i bez niego? Co o tym sądzą fani?

Dagmara zdobyła ogromną popularność dzięki udziałowi w reality show, gdzie otworzyła drzwi swojego domu dla kamer i nie wstydziła się nawet mrocznych sekretów z przeszłości. Mimo że program już nie jest emitowany, fani nie zapomnieli o swojej ulubienicy.

Teraz towarzyszą jej na Instagramie, gdzie śledzi ją ponad 1,1 miliona osób. Ten wynik jest imponujący nawet w polskim show-biznesie.

Dagmara uwielbia podróże i nie kryje swojej miłości do morza, plaży i słońca. Dlatego też Egipt, z jego pięknymi krajobrazami i egzotycznym klimatem, stał się jednym z jej ulubionych miejsc.

Celebrytka nawet zakupiła tam mieszkanie i jacht, co świadczy o jej zauroczeniu tym krajem. Teraz Dagmara relaksuje się w Hurghadzie, ciesząc się pięknem i klimatem tego miejsca.

Popularne wiadomości teraz

"Mieliśmy wesele. Daliśmy tej parze mieszkanie, które oszczędzaliśmy dla naszej córki. Urządziliśmy je": co jeszcze możemy zrobić

"Pobraliśmy się, gdy byłam już w siódmym miesiącu ciąży. Świętowaliśmy skromnie, tylko z najbliższymi. Po ślubie nie mieliśmy dokąd pójść"

"Co z ciebie za matka, nie powinnaś mieć trójki dzieci, skoro potrafisz kochać tylko jedno"

"Męża karmiła dobrze, ale dla mnie nie było nic poza kaszą gryczaną i herbatą". Włożyłam w nią tyle wysiłku, a ona zachowała się w ten sposób

Ostatnio Dagmara pochwaliła się fanom kolejną podróżą do Egiptu. Odpoczywa w przepięknym hotelu, gdzie spędza czas na błogim relaksie.

Na zdjęciach i filmach udostępnionych w mediach społecznościowych można zobaczyć, jak celebrytka delektuje się orzeźwiającymi napojami nad basenem i chwyta promienie słońca.

Jednak w jednym z nagranych filmów zwraca uwagę fakt, że nie widać, czy Dagmara ma na sobie górę od bikini. To wywołało dyskusję wśród fanów.

Poza tym Dagmara podzieliła się również inną radosną informacją. Okazuje się, że jej inwestycja w apartament w Egipcie dobiega końca. Celebrytka zamierza wynajmować go turystom, oferując im wyjątkowe doświadczenie w ciepłym kraju.

Dagmara pochwaliła się zdjęciem z balkonu apartamentu, zapowiadając, że niedługo będzie gotowa do przyjęcia gości.

Budowa powoli ku końcowi. Kochani już niedługo skończę robotę i będziecie się mogli cieszyć przepięknym apartamentem właśnie z takim widokiem. Specjalnie dla Was fota z balkonu – napisała w sieci.

Dagmara Kaźmierska wciąż trzyma rękę na pulsie i nieustannie dzieli się swoim życiem prywatnym z fanami.

Pisaliśmy również o: Smaszcz wyraża swoje zdanie na temat obecności Kurzajewskiego na komunii córki Cichopek. Kontrowersje nie milkną

Może zainteresuje Cię to: Zaskakująca decyzja TVP o zakończeniu "M jak miłość" wzbudza oburzenie wśród fanów serialu

Przypominamy o: Żona Michała Wiśniewskiego zaskakuje i pokazuje twarz najmłodszego syna. Spotkanie z Noelem Cloe przynosi uśmiech na twarzach fanów